Проект Постанови про Рекомендації парламентських слухань на тему: "Про шляхи стабілізації банківської системи України" 2856 від 14.05.2015
Номер, дата реєстрації: 2856 від 14.05.2015
Сесія реєстрації:2 сесія VIII скликання
Суб'єкт права законодавчої ініціативи:Народний депутат України
Ініціатор(и) законопроекту: Рибалка Сергій Вікторович (VIII скликання)
Головний комітет: Комітет з питань фінансової політики і банківської діяльності
Текст законопроекту та супровідні документи:
Проект Постанови 14.05.2015
Подання 14.05.2015
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=55138
Сесія реєстрації:2 сесія VIII скликання
Суб'єкт права законодавчої ініціативи:Народний депутат України
Ініціатор(и) законопроекту: Рибалка Сергій Вікторович (VIII скликання)
Головний комітет: Комітет з питань фінансової політики і банківської діяльності
Текст законопроекту та супровідні документи:
Проект Постанови 14.05.2015
Подання 14.05.2015
http://w1.c1.rada.gov.ua/pls/zweb2/webproc4_1?pf3511=55138
Подписаться на:
Комментарии к сообщению
(
Atom
)
Друзья! Посмотрите пункт 7, особенно последнее предложение! Возможно уже наконец-то что-то сдвинется с места в нашу пользу!!!
ОтветитьУдалить7. Необхідність загального озширення інструментарію Фонду гарантування вкладів фізичних осіб
Крім наведеної у попередньому пункті проблеми, учасники парламентських слухань звернули увагу на те, що однією основних проблем, якої стикається ФГВФО під час пошуку найефективніших шляхів виведення неплатоспроможних банків з ринку, це відсутність ó Фонду можливості реструктуризації зобов'язань фізичних та юридичних осіб при їх передачі до приймаючого банку. Значний розрив ліквідності, що виникає в цьому випадку, призводить до втрати економічної доцільності в такій операції, що унеможливлює залучення приймаючого банку або передачу активів та зобов'язань до перехідного банку. В кінцевому рахунку це призводить до втрати коштів фізичних та юридичних осіб, вкладників та клієнтів банків, що ліквідуються. Таким чином, механізм виведення неплатоспроможних банків ринку неефективним в сьогоднішніх умовах, посилює недовіру до банківської системи та потребує удосконалення.
Для вирішення цієї проблеми пропонується розширити інструментарій ФГВФО через надання правà пролонгувати депозити клієнтів банків-банкрутів на певні розумні строки без права дострокового їх розірвання для подальшої передачі до приймаючого або перехідного банку разом з відповідної кількістю активів неплатоспроможних банків. Ці обмеження права дострокового розірвання мають стосуватись лише сум вкладів, що не покриваються ФГВФО. Це підвищить зацікавленість банків ó прийнятті активів та зобов'язань неплатоспроможних банків, оскільки вирішить проблему розриву ліквідності та надасть банкам час для ефективної роботи з активами, що передаються, без необхідності негайної виплати депозитів.
Можливість тимчасового заморожування вказаних депозитів допускається в якості одного із ефективних заходів боротьби ³ç системноþ банківською кризою відповідно до рекомендацій Міжнародного валютного фонду і Світового банку.
Враховуючи зазначене, на думку учасників слухань, необхідне якнайскоріше опрацювання та ухвалення Ïроекту Закону про внесення змін до деяких законів України щодо розширення інструментарію Фонду гарантування вкладів фізичних осіб по виведенню неплатоспроможних банків ринку метою збереження заощаджень вкладників неплатоспроможних банків (реєстр. № 2188).
Друзья,зайдите на Фейсбук на страницу к Рыбалка Сергей Викторовичу и напишите пару слов благодарности обязательно,он один из немногих,кто не чешет языком,а делает дело,помогает.
ОтветитьУдалитьМне еще понравилась стр 15. О необходимости,как можно быстрее принять законопроект 2188. Очень ждем.
Этот комментарий был удален автором.
ОтветитьУдалитьЕще один интересный пунктик: 4.2) опрацювати доцільність та можливість гарантування Фондом вкладникам банків, які визнані неплатоспроможними, збереження їх вкладів повному обсязі шляхом видачі таким вкладникам облігаціé внутрішньої державної позики (ОВДП) з щорічною виплатою нарахованих відсотків та звільненням від оподаткування таких вкладів та відсотків за ними;
ОтветитьУдалитьВ банківському комітеті 5 членів Блоку порошенка, Голова НБУ і Фонду людина президента, чи є шанси з таким складом на структурні реформи?
ОтветитьУдалитьВсі пераховані особи щодня говорять, що вони реформатори
Удалить